بازی ایرانی Flipping Filip تحت حمایت Square Enix قرار گرفت

بازی ایرانی Flipping Filip یک عنوان ۲ بعدی ماجرایی با المان‌های اکشن است که توسط استودیوی بازی‌سازی Deedema در حال ساخت است. این بازی به تازگی تحت حمایت سرویس Square Enix Collective قرار گرفته است.

به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، پروژه اسکوئر انیکس کالکتیو جهت حمایت از بازی‌های مستقل در سرتاسر دنیا راه‌اندازی شده و سعی دارد بازی‌هایی که ژانر و سبک طراحی متفاوتی دارند را در دید رسانه‌ها و علاقه‌مندان به بازی‌های رایانه ای قرار دهد. تا این لحظه بازی‌های مختلف از کشورهایی مانند فرانسه، انگلستان، اسپانیا، رومانی و ایران را مورد حمایت این سرویس قرار گرفته‌اند.

بازی Flipping Filip یکی از اولین‌ بازی‌های ایرانی به حساب می‌آید که مورد حمایت این سرویس قرار گرفته است. این بازی داستان شخصیتی به نام Flip را روایت می‌کند که از یک بیماری عجیب رنج می‌برد. درون فلیپ یک ابرقهرمان قرار دارد که با عطسه فعال می‌شود. قهرمان بازی همیشه سعی می‌کند از نیمه پنهان خودش دور شود تا بتواند زندگی آرام و بی سر و صدایی داشته باشد.

روند گیم‌پلی بازی شامل حل معماهای مختلف و گشت و گذار در محیط بازی می‌شود. فیلیپ خودش را گرفتار یکسری ماموریت‌های خطرناک مشاهده می‌کند که برای انجام دادن آن‌ها به کمک ابر قهرمان درون خودش نیاز دارد.

براساس اطلاعات منتشر شده این بازی قرار است در آینده برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های بازی منتشر شود.