دومین دوره مسابقات ساخت بازی‌های رایانه‌ای

دوره دوم مسابقات ساخت بازی‌های رایانه‌ای ویژه دانش آموزان پایه پنجم، ششم و دوره اول و دوم متوسطه قرار است بیست و یکم اردیبهشت امسال توسط آموزش و پرورش منطقه 2 با همکاری موسسه واله و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در دبیرستان پسرانه واله (شعبه دریاچه چیتگر) برگزار شود.

این مسابقات که دوره اول آن دی‌ماه سال گذشته ابتدا در سطح مدارس واله آغاز شده بود، در مرحله نهایی با همکاری آموزش و پرورش منطقه 2 تهران و موسسه آموزشی فرهنگی واله با حضور مدیر انستیتو ملی بازی‌‌سازی برگزار شد. امسال نیز قرار است همین مسابقات برای دومین دوره برگزار شود و طبق آخرین اطلاعات برای شرکت در آن، تنها استفاده از موتور بازی‌سازی گیم‌میکر (Game Maker) امکان‌پذیر است.

همچنین داوطلبین شرکت در این مسابقات تا روز شنبه پانزدهم اردیبهشت مهلت دارند در این رویداد ثبت‌نام کنند. جوایز ویژه شامل سکه‌طلا، تندیس مسابقات، لوح ویژه از اداره آموزش و پرورش و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، همچنین دیپلم افتخار از انستیتو ملی‌ بازی‌سازی خواهد بود.

گفتنی است برگزاری این مسابقات در راستای تحقق طرح بازی‌سازان فردا است که انستیتو ملی بازی‌سازی برای آموزش بازی‌سازی در مدارس مد نظر دارد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در مسابقات می‌توانید با شماره‌تلفن‌های 48350 و 48351302 تماس بگیرید.