کارگاه های بین المللی بازی های رایانه ای برگزار می شود

اولین کارگاه بین المللی بازی های رایانه ای به همت بنیاد ملی بازی های رایانه ای در حاشیه سومین جشنواره دیجیتال برگزار می شود.

به گزارش معاونت ارتباطات و بین الملل بنیاد ملی بازی های رایانه ای ،این کارگاه ها توسط معاونت تولید این بنیاد از 11تا16 مهر ماه جاری در بخش بازی های رایانه ای و در حاشیه سومین نمایشگاه و جشنواره رسانه های دیجیتال تهران برپا خواهد شد.

کارگاه بین المللی بازی های رایانه ای در دو بخش داخلی و خارجی و با حضور کارشناسان بازی ساز ایرانی و خارجی برگزار می شود.

بخش داخلی این کارگاه از 11 لغایت 14 مهرماه و با موضوع کارگاه های فنی بازی سازی، کارگاه های هنری بازی سازی وکارگاه های مدیریت و طراحی مراحل بازی برپا می شود.

حسین حسینیان،هادی اسکندری،محمد مدرس،سیروس پورلطیفی،فهام نگینی،خدادای،محمد مدرس،سید علی سیداف،یاسرژیان و امیر حسین فصیحی کارشناسانی هستند که در این کارگاهها آخرین تجربیات بازی سازی را ارائه خواهند داد.

همچنین به همت بنیاد ملی بازی های رایانه ای و در راستای افزایش توان تولید بومی در این کارگاه ها یکی از کارشناسان صاحب نام آلمانی به نام اریک سایمون در بخش بین الملل این کارگاه، آخرین دستاورهای عرصه بازی های ویدئویی جهان را به حاضران ارایه خواهند کرد.

کارگاه های خارجی طی روزهای 15 و 16 مهرماه جاری در بخش بازی های رایانه ای سومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال برپا خواهد شد.

علاقه مندان جهت شرکت در این کارگاه ها می توانند به پایگاه اطلاع رسانی اینتر نتی بنیاد ملی بازی های رایانه ای به نشانی www.ircg.ir مراجعه و از جزییات این کارگاه ها مطلع و با تکمیل فرم ثبت نام در این کارگاه ها حضور داشته باشند.