حضور بنیاد ملی بازی های رایانه ای در بزرگترین نمایشگاه بازی های رایانه ای اروپا

بنیاد ملی بازی های رایانه ای در نمایشگاه بزرگ بازی های رایانه ای (GamesCom (که در شهر کلن آلمان برگزار می شود با 5 شرکت بازی ساز ایرانی حضور دارد. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA

به گزارش معاونت ارتباطات و بین الملل بنیاد ملی بازی های رایانه ای معاونت امور سینمایی،این نمایشگاه که یکی از سه نمایشگاه معروف بازی های ویدویی در سطح جهان است از 19 تا 23 آگوست مصادف با 28 مرداد ماه جاری لغایت اول شهریور ماه سال جاری در شهر کلن کشور آلمان برگزار و به عنوان مهمترین نمایشگاه بازی های ویدویی در اروپا هر ساله در همین تاریخ برگزار می شود.

بنیاد ملی بازی های رایانه ای برای اولین بار طی برگزاری این دوره از جشنواره با حضور در این نمایشگاه 10 بازی ایرانی که بر اساس فرهنگ- ایرانی اسلامی تولید شده اند را معرفی خواهد کرد.

همچنین شرکت های رسانا افزار شریف،فن افزار شریف،هنرهای پویا،سامانه های پیشرفته توچال و یارا کامپیوتر با حمایت بنیاد ملی بازی های رایانه ای در این نمایشگاه حضور دارند.

دکتر بهروز مینایی مدیر عامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای نیز در حاشیه این دوره از برگزاری نمایشگاه به سخنرانی خواهد پرداخت.این اولین باری است که بازی سازان ایران و بنیاد ملی بازی های رایانه ای در این نمایشگاه صاحب غرفه شده اند.در این دوره ازبرگزاری نمایشگاه حدود 450 شرکت از 30 کشور جهان تازه های دنیای بازی وسرگرمی را ارایه خواهند کرد.

سال گذشته بنیاد ملی بازی های رایانه ای اولین حضور بین المللی بازی سازان ایرانی را در نمایشگاه بزرگ خاورمیانه در دوبی کلید زد که با استقبال بازی سازان داخلی و بازی سازان کشورهای همسایه روبرو شد.