مراسم رونمایی بازی "زندگی جدید سارا"

برای نخستین بار بازی با موضوع «آموزش سبک زندگی» تحت عنوان «زندگی جدید سارا» توسط شرکت بازی نما و با حمایت حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی طراحی و تولید گردید.

نریمان فرامرزی، مدیر این پروژه ، ضمن اعلام این خبر افزود: مراسم رونمایی با حضور رئیس حوزه هنری دکتر بنیانیان، دکتر بهروز مینایی، حجت الاسلام زائری در همایشی با موضوع «نقش بازی های رایانه ای در سلامت خانواده» با همکاری مرکز تولیدات انیمیشن حوزه هنری از ساعت 17 تا 21 روز پنج شنبه 22 مرداد ماه در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام محمدرضا زائری ، دکتر بنیانیان ، دکتر حسین باهر و دکتر مریم جلالی درباره نقش بازی بر رفتارهای فردی و ارتباطات خانوادگی و.... سخنرانی خواهند کرد.

« زندگی جدید سارا » در سبک سوم شخص می باشد و زندگی یک دختر دانشجو را روایت می کند. سارا که در شهرستان زندگی می کند برای ادامه تحصیل به دانشگاهی در شهری بزرگ می آید و با مشکلاتی در شهر روبرو می شود که کاربر بازی ، با پشت سرگذاردن آنها ، امتیاز دریافت می کند .

گفتنی است ، در حاشیه این مراسم ، غرفه هایی شامل بازی های ویژه دختران و پسران، مجلات بازی و ..... برای استفاده شرکت کنندگان در نظر گرفته شده است .

این مراسم با حمایت بنیاد ملی بازیهای رایانه ای برگزار می گردد.