021-88310222
مرکز نوآوری بازی و سرگرمی‌های ایرانی  اسلامی مهاد

مرکز نوآوری بازی و سرگرمی‌های ایرانی اسلامی مهاد

تولید، تکثیر و توزیع بازی‌های رایانه‌ای ایرانی و فناوری‌های دیجیتال

توضیحات

مرکز نوآوری بازی و سرگرمی‌های ایرانی  اسلامی "مهاد" یک‌ محفل دانش بنیان در حوزه بازی و فناوری‌های دیجیتال کودک و خانواده است. این مجموعه دارای مجوز موسسه فرهنگی هنری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و موسسه فرهنگی دیجیتالی است که به مرکزیت شعبه اصلی در شیراز و ایجاد دو ش اداری در شهرهای تهران و مسقط(پایتخت عمان) مشغول فعالیت است. عضویت در شرکت‌های دانش‌بنیان و شرکت‌های صنایع خلاق و ساختار حمایتی همگرا در بنیاد ملی بازی‌های رایانه ای در سابقه فعالیت این موسسه فرهنگی دیده می‌شود.

این مجموعه جزء اولین مجموعه‌های تولید بازی و شبیه‌سازی در حوزه‌ شبیه‌سازهای واقعیت افزوده و واقعیت مجازی در جنوب کشور است که سهم بسزا و تاثیرگذاری در این‌حوزه از فناوری‌ها را داراست.

پیاده‌سازی پلتفرم ۱۵ زبانه کتاب تعاملی محموعه کامل "قصه و بازی‌های قرآنی"، بازی ″دختران‌ایران″، کتاب مصور تعاملی مشاهیر ایران ″مردان ماندگار″ بازی تلفن همراه ″محله باصفا″، بازی تلفن‌ همراه ″نبردهور″، بازی ۳ بعدی تاریخی ″بردیا″، بازی رایانه‌ای ″میراث‌پدربزرگ″ و بازی "کودکان اربعین" و برگزاری و مدیریت دبیرخانه‌های رسانه‌ای و بازی و پویانمایی در چند دوره جشنواره ملی و استانی، بخشی از مهمترین فعالیت‌ها و تولیدات این مرکز طی چند سال اخیر است.

نگاه مرکز نوآوری مهاد در کنار توسعه صنعت بازی‌سازی و عرضه بازی‌های جذاب و پرمحتوا با موضوعات ملی- ارزشی، تمرکز به بازارپردازی و تولید محصولات جانبی شامل ساخت بازی‌های رومیزی، تولید لوازم تحریر، عروسک و محصولات اتاق کودک بر مبنای محصولات و شخصیت‌های قهرمان بازی‌های درحال تولید است. به همین جهت این مجموعه علاوه بر توجه به حوزه فنی در خصوص توسعه مفاهیم ارزشی و محتوایی و شخصیت پردازی قهرمان‌های ملی و دینی درحال انجام امور مربوط به بازارپردازی محصولات است.

این‌ مرکز تاکنون در 30 جشنواره ملی و بین‌المللی حائز رتبه و مقام‌های برتر جشنواره‌ای برای محصولات خود شده است.