دریافت رتبه غزال از ساختار حمایتی همگرا برای منتخبان دومین رویداد کژوال کمپ

خبر خوب برای تیم‌های رتبه چهارم و پنجم کژوال کمپ اینکه با تمهیدات در نظر گرفته شده توسط بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و انستیتو ملی بازی‌سازی، هر کدام از این تیم‌ها بصورت مستقیم و بدون ارزیابی به عضویت ساختار حمایتی همگرا درآمده و حائز رتبه غزال خواهند شد. بر این اساس به هر تیم اعتبار 250 میلیون ریالی تعلق خواهد گرفت که می‌توانند در قالب خدمات مورد نیاز، آن را استفاده نمایند.


به گزارش اداره ارتباطات و امور بین‌الملل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، دومین رویداد بازی‌سازی «کژوال‌کمپ» با هدف ارتقاء صنعت بازی موبایلی که از شهریور ماه کار خود را آغاز کرده، پس از یک دوره‌ چهارماهه در بهمن ‌ماه ۹۹ به کار خود پایان خواهد داد. کافه بازار، بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، انستیتو ملی بازی‌سازی، مرکز تحقیقات بازی‌های دیجیتال (دایرک) و ساختار حمایتی همگرا از حامیان برگزاری این رویداد هستند.
 بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای که یکی از حامیان این رویداد است، علاوه بر اعتبار نقدی 500 میلیون ریالی که به عنوان جایزه برای تیم‌های منتخب این رویداد در نظر گرفته بود، 500 میلیون ریال اعتبار دیگر نیز برای تیم‌های منتخب کژوال کمپ در قالب ساختار همگرا اختصاص خواهد داد.
 براین اساس، تیم‌های اول، دوم و سوم برگزیده این رویداد به ترتیب 60، 50، و 40 میلیون تومان جایزه نقدی دریافت می‌کنند و تیم‌های چهارم و پنجم نیز هر کدام تا سقف 25 میلیون تومان از این اعتبار 50 میلیون تومانی بنیاد برخوردار می‌شوند.
به گفته فرزانه شریفی مدیر انستیتو ملی بازی‌سازی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، این جایزه به صورت نقدی به تیم‌های منتخب چهار و پنجم داده نمی‌شود، بلکه در قالب اعتباری از سوی ساختار حمایتی همگرا به آنها تعلق می‌گیرد و تیم‌های چهارم و پنجم از حمایت‌های مرتبط با رتبه غزال بهره‌مند می‌شوند. به عبارتی رویداد کژوال کمپ مبادی دریافت رتبه غزال همگرا برای تیم‌های چهار و پنجم منتخب این رویداد می‌شود.
این تیم‌ها بدون ارزیابی‌های معمول ساختار حمایتی همگرا و صرفا براساس نظر و رای داوران رویداد کژوال کمپ حائز شرایط دریافت رتبه غزال همگرا  می‌شوند و ارزیابی داوران کژوال کمپ ملاک داوری قرار می‌گیرد.عضویت بازی‌سازان در ساختار حمایتی همگرا از طریق دومین رویداد کژوال کمپ 2 شرط مهم دارد. اول اینکه، باید تیم‌ باشند و شخصیت حقوقی نداشته باشند. دیگر اینکه در حال حاضر عضو ساختار حمایتی همگرا نباشند. به عبارت دیگر، در شرایطی که یک بازی‌ساز رتبه 4 یا 5 کژوال کمپ را کسب کند؛ اما شخصیت حقوقی داشته یا پیش‌تر به عضویت همگرا درآمده باشد، نمی‌تواند از این حمایت برخوردار شود و اعتبار تخصیص داده شده صرفا شامل تیم‌هایی می‌شود که پیش از این سابقه عضویت در ساختار حمایتی همگرا را نداشته‌اند. 
حمایت‌های همگرا تنها با نظارت و راهبری انستیتو ملی بازی‌سازی در اختیار این دو تیم قرار می‌گیرد واعتباری که در اختیار رتبه غزال قرار می‌گیرد، براساس شیوه‌نامه همگرا قابل برداشت توسط عضو خواهد بود.

نظرات
comment