تخفیف ویژه 20 درصدی ثبت‌نام در رویداد بین‌المللی TGC 2018 فقط تا پایان امروز

امروز ۲ خرداد ماه، آخرین فرصت استفاده از تخفیف ثبت‌نام زودهنگام در دومین رویداد تجاری-آموزشی Tehran Game Convention 2018 است.

به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، برای ثبت‌نام زودهنگام در TGC2018، تخفیف بیست درصدی درنظر گرفته شده است که امروز به پایان می‌رسد و در فاصله حدود یک ماه و نیم تا رویداد، دیگر چنین تخفیفی در نظر گرفته نخواهد شد.

به این ترتیب علاقه‌مندان برای استفاده از 6 کلاس‌های تخصصی چند ساعته، 80 کنفرانس با حضور ۵۰ سخنران بین‌المللی در 5 موضوع تجارت، تولید، فناوری، هنری و طراحی بازی، ملاقات با حدود 30 ناشر بین‌المللی، بازدید از نمایشگاه صنعت بازی‌های رایانه‌ای و گفت‌وگو با بیش از هزار سرمایه‌گذار، سرویس‌دهنده و بازی‌ساز، می‌توانند تا پایان امروز ثبت‌نام کرده و از بیست درصد تخفیف برخوردار شوند.

براساس این گزارش یکی از ویژگی‌های رویداد امسال، برگزاری کلاس‌های تخصصی یک روز پیش از آغاز رسمی رویداد است و بنابراین علاقه‌مندان می‌توانند در کنار حضور در این کلاس‌های فشرده، در کنفرانس‌های مورد نظر خود نیز حضور یابند.

براساس اعلام دبیرخانه TGC2018، مهلت استفاده از تخفیف زودهنگام، تمدید نخواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این رویداد و خرید بلیت می‌توانید به صفحه http://www.tehrangamecon.com/fa/buy-ticket-or-booth مراجعه کنید.