دریافت آثار برای رقابت در «جایزه گیمیستان 2018» آغاز شد

دریافت آثار از بازی‌سازان 33 کشور آسیایی و افریقایی جهت رقابت در «جایزه گیمیستان» آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، دومین دوره رویداد بین‌المللی TGC به عنوان بزرگ‌ترین رویداد تجاری و علمی در منطقه 14 و 15 تیرماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما در حالی برپا می‌شود که یکی از بخش‌های آن، به مسابقه «جایزه گیمیستان» اختصاص دارد.

گیمیستان نام منطقه‌ای فرضی است که در آن 33 کشور آسیایی و آفریقایی، از هند و مراکش تا قزاقستان و یمن و همچنین کشورهای مانند ترکیه و مصر در آن حضور دارند. ویژگی این کشورها این است که تیم‌های جوان و خلاقی در این کشورها فعالیت کرده و صنعت بازی‌های ویدئویی در آنجا همانند کشورمان در حال رشد است. بیش از 2 میلیارد نفر در این منطقه زندگی کرده و 40 درصد آن‌ها روزانه به بازی کردن می‌پردازند.

هدف اصلی جایزه گیمیستان ایجاد فرصت برای توسعه‌دهندگانی است که به دنبال ناشران و خریداران بین‌المللی جهت حضور در بازارهای جهانی می‌گردند. در این  مسابقه، علاقه‌مندان براساس مقررات اعلام شده می‌توانند بازی‌های خود را ارسال کرده و این بازی‌ها مورد داوری ناشران مطرح بین‌المللی قرار خواهند گرفت.

براساس این گزارش علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را از امروز 15 اسفند ماه تا 25 فروردین 97 ارسال کنند. پس از پایان مرحله داوری، نامزدهای هر بخش 15 خردادماه در سایت رویداد تی‌جی‌سی معرفی خواهند شد. در نهایت بهترین بازی‌های منطقه گیمیستان 15 تیرماه و در مراسم اختتامیه TGC2018 معرفی می‌شود و جوایز ارزنده‌ای به برندگان تعلق خواهد گرفت.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ارسال آثار خود می‌توانید به صفحه اختصاصی گیمیستان به نشانی tehrangamecon.com/en/gamistan-awards مراجعه نمایید.