دریافت اثر برای بخش مسابقه بازی‌‏های مستقل GMGC چین آغاز شد

نمایشگاه GMGC بزرگترین رویداد حوزه گیم در کشور چین در روزهای سیزدهم و چهاردهم فروردین ماه سال آینده (دوم و سوم آوریل سال 2018) برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، ‌این رویداد یک پلتفرم بین‌المللی برای به‌اشتراک‌‌گذاری جدیدترین روندها، ‌ایده‌ها و تجربیات در صنعت تولید و توسعه بازی به حساب می‌آید.

رویداد GMGC از سال 2012 تا کنون هر ساله برگزار می‌شود و طی سال‌های گذشته توانسته میزبان نام‌های بزرگی چون سامسونگ، ‌شیائومی، ‌تنسنت، بایدو، ‌گوگل و الکترونیک آرتز باشد. امسال هم طبق همین روال شاهد حضور شرکت‌های بزرگ، 200 سخنران و بیش از 16 هزار فعال حوزه گیم در این نمایشگاه خواهیم بود.

اما یکی از بخش‌های جذاب رویداد GMGC مسابقه‌ای است که میان بهترین بازی‌های مستقل برگزار خواهد شد. این بخش که با نام Indie Pitch Arena شناخته می‌شود رقابتی است میان توسعه‌دهندگان مستقل و در عمل فرصتی برای دیده‌شدن آثار این گروه از توسعه‌دهندگان، ‌جذب منابع مالی از طرف شرکت‌های بزرگ و امکان همکاری میان استودیوهای کوچک و اسپانسرها را فراهم می‌کند.

بازی‌سازان مستقلی که مایلند در این رقابت شرکت کنند، می‌توانند از ظرفیت‌های این مسابقه بهره‌برداری کنند.

برای شرکت در این مسابقه کافی است این فرم را دریافت کرده و پس از تکمیل، آن را با عنوان «GMGCBJ-IPA-2018» به آدرس global@gmgc.info ارسال کنید.

در صورتی که بازی شما از نظر داوران واجد شرایط لازم برای شرکت در این مسابقه باشد این فرصت در اختیارتان قرار می‌گیرد تا در رویداد شرکت کنید، در کنفرانس مربوط به این رقابت به ارایه اطلاعاتی در مورد بازی خود بپردازید و پس از یک پنل کوتاه پرسش و پاسخ، از داوران امتیاز دریافت کنید.

شرایط لازم برای ارسال بازی به شرح زیر است:

  • پیش از این شرکت دیگری سرمایه‌گذاری بالاتر از 200 هزار دلار روی بازی شما نکرده باشد.
  • بازی دارای یک نسخه‌ نمایشی قابل استفاده باشد.
  • درون بازی از محتوایی غیرقانونی یا سرقت شده استفاده نشده باشد.


آخرین مهلت برای ارسال بازی‌ها تا تاریخ نوزدهم اسفند امسال (دهم مارس سال 2018) خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به آدرس http://en.beijing.gmgc.info/list-30-1.html  مراجعه نمایید.

فرم ثبت اثر

دانلود