بازی موبایلی «خاله قزی: در جستجوی بچه‌ها» منتشر شد

استودیو آنو رسانه هنر خالق بازی خاله قزی که یکی از برندهای شناخته شده در حوزه‌ی کودک و نوجوان است بازی جدید خود با نام «خاله قزی: در جستجوی بچه‌ها» منتشر کرد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای،‌ در این بازی که در ژانر رانر ساخته شده مخاطب در نقش خاله قزی باید در طول مسیر با رد کردن چالش‌های موجود در محیط و اجتناب از برخورد با موانع و جمع‌آوری سکه‌های موجود امتیاز بالایی را کسب و در جدول رتبه‌بندی به رقابت با سایر بازیکنان بپردازد.

نکته مثبت این بازی چالش‌های نفسگیر آن است که می‌توان این چالش‌ها را با استفاده از قدرت‌های خاله قزی و همچنین ضربه زدن بر روی موانع و دشمنان آسان نمود که این روند بازی را تاحدودی با دیگر بازی‌های مشابه متمایز کرده است.

این بازی از جذابیت بصری ایرانی-اسلامی برخوردار است و صدا و موسیقی‌های درون بازی به بهترین نحو ممکن ساخته و پیاده‌سازی شده که بازی را برای مخاطب‌های مختلف ایرانی قابل قبول کرده است .

دوبله‌ی این اثر نیز توسط اساتید برجسته نظیر خانم شوکت حجت و آقای منوچهر آذری و... صدابرداری شده است.

 از دیگر محصولات برند خاله قزی می‌توان به خاله قزی (در جنگل) اشاره کرد که این بازی توانست به علت کیفیت بالای بازی مجوز ورود به بازار های جهانی نظیر PSN در کنسول PS4 و استیم در پلتفرم PC را بدست آورد. محصول دیگر خاله قزی کتاب‌های تعاملی خاله قزی است که کیفیت مطلوب آن در مقایسه با سایر کتاب های تعاملی، مخاطبان بسیاری را جذب کرده است.

بازی خاله قزی: در جستجوی بچه‌ها هم اکنون از طریق مارکت‌های دیجیتالی اندروید ایرانی قابل دریافت است.