جزییات رقابت در بازی ایرانی Quiz of Kings در لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران

جزییات نحوه رقابت در رشته Quiz of Kings در سومین دوره لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران اعلام شد.

امیر حسین ناطقی مدیرعامل بازی ایرانی Quiz of Kings گفت: برای حضور 5 هزار نفر، جهت رقابت در این بازی در لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران ظرفیت پیش‌بینی شده است.

وی با بیان این که هم خانم‌ها هم آقایان می‌توانند در این رشته موبایلی ثبت‌نام کنند گفت: در هر روز از لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران، مسابقات به صورت تورنمنت برگزار شده و نفرات برتر هر گروه به مرحله بعد صعود می‌کنند.

مدیرعامل بازی ایرانی Quiz of Kings  ادامه داد: پس از برگزاری تورنمنت‌ها، در نهایت 32 نفر باقی می‌مانند که این افراد به صورت دو به دو به رقابت پرداخته تا در نهایت دو نفر به فینال رسیده و قهرمان مسابقات مشخص شود.

ناطقی درباره سوالات این مسابقات گفت: تلاش می‌کنیم از همه بخش‌های موضوعی فعلی بازی، سوالات با کیفیت را جدا کرده و در مسابقه استفاده کنیم. علاوه بر این احتمالا سوالات جدیدی نیز افزوده خواهد شد.

وی درباره بازی ایرانی Quiz of Kings نیز توضیح داد: این بازی در سال 94 آغاز به کار کرد و تاکنون بیش از 10 میلیون کاربر در آن ثبت‌نام کرده‌اند. به صورت ماهیانه نیز یک و نیم میلیون کاربر و به صورت روزانه 270 هزار کاربر به این بازی مشغول هستند.

ناطقی گفت: در حال کار برای انتشار بازی Quiz of Kings به دیگر زبان‌ها هستیم و احتمالا در نخستین گام سال آینده این بازی را به زبان فیلیپینی عرضه خواهیم کرد.

براساس این گزارش سومین دوره لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران توسط بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و برج میلاد تهران و با همکاری شرکت مکعب به عنوان نماینده جام جهانی بازی‌های رایانه‌ای ESWC در ایران برگزار می‌شود.

این مسابقات در 5 رشته PES 2017 و FIFA 2017 در دو کنسول پلی‌استیشن 4 و اکس‌باکس 360، بازی Clash Royale و بازی ایرانی Quiz of Kings برای گوشی‌های هوشمند و بازی Counter Strike Global Offensive در قالب تیم‌های پنج ‌نفره برای کامپیوتر برگزار می‌شود. بیش از یک میلیارد ریال جایزه برای نفرات اول تا سوم هر رشته در نظر گرفته شده است، از جمله این که به نفر اول رشته‌ای که بیشترین تعداد شرکت کننده را داشته باشد، یک دستگاه خودرو ۲۰۶ اهدا خواهد شد.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در سومین دوره لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران، تا پنجم شهریور فرصت دارند به نشانی evnd.co/oTxyR مراجعه کنند.