ثبت‌نام نخستین دوره‌ی آموزش بازی‌سازی «پاورآپ» آغاز شد

انستیتو ملی بازی‌سازی با نگاه ویژه‌ای که از سوی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای نسبت به مبحث آموزش وجود دارد؛ برای اولین دوره‌ی پاورآپ به جهت تسهیل هرچه بیشتر فرآیند آموزش حرفه‌ای بازی‌سازی به دانش‌پژوهان یارانه حمایتی ویژه در نظر گرفته است.

به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، متقاضیانی که در آزمون ورودی پاورآپ پذیرفته می‌شوند می‌توانند از 80 درصد یارانه ثبت‌نام بهره‌مند شوند.

همچنین در راستای شعار سال یعنی «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» متقاضیانی که موفق به کسب بورس از شرکت‌های بازی‌ساز گردند تنها با پرداخت 10 درصد از شهریه دوره می‌توانند از یارانه ۹۰ درصدی استفاده نمایند.

نحوه‌ی اخذ بورس بدین صورت است که شرکت‌های بازی ساز طی نامه‌ای به انستیتو ملی بازی‌سازی متعهد به جذب فرد مورد نظر خواهند شد و می‌توانند در این نامه برای آن فرد حداقل نمره نیز تعیین نمایند.

بر این اساس هم شرکت‌ها می‌توانند جهت ارتقاء سطح علمی نیروهای خود از امکانات مطلوب استفاده کنند و هم متقاضیان می‌توانند با مراجعه به شرکت‌های بازی‌ساز و مذاکره جهت اخذ بورسیه مسیر بعد از آموزش خود را جهت اشتغال روشن‌تر سازند.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن‌های 88305901

الی ۵ تماس حاصل نمایند.