بزرگ‌ترین مسابقه پژوهش‌محور بازی‌های رایانه‌ای

گروه علمی و تخصصی نورو گیم برای شناخت و حمایت از استعدادهای موجود در صنعت گیم با رویکرد بررسی تخصصی و علمی اثرات بازی‌های رایانه‌ای مسابقه‌ی پژوهش محور بازی‌های رایانه‌ای را برگزار می‌کند.

گروه علمی و تخصصی نورو گیم این مسابقه را با اهداف مختلفی از جمله بررسی اثرات بازی‌های رایانه‌ای بر روی دستگاه عصبی مرکزی برگزار می‌کند تا بتواند با داده‌های آن تحلیل‌های علمی و درستی از عملکرد بازی بر مغز بدست آورد.

با توجه به این که گیمر در بازی در نقش شخصیت اصلی ایفای نقش می‌کند، وی باید در هر لحظه متناسب با شرایط، تصمیم‌گیری و اقدام نماید تا به هدف تعیین شده برسد. این هدف به‌صورت ناخودآگاه از طرف بازی به گیمر القا شده است که می‌تواند زمینه‌ای برای بررسی تخصصی تاثیر بازی و هدف تعیین شده بر روی گیمر باشد.

برگزارکنندگان این رویداد برای گیمرهای شرکت کننده در این مسابقه جوایز ارزنده‌ای را نیز تدارک دیده‌اند به نحوی که سه نفر اول این مسابقه به ترتیب سکه تمام بهار، نیم سکه و ربع سکه جایزه می‌گیرند.

جهت شرکت در این مسابقه که با اهداف علمی و افزایش سواد رسانه‌ای می‌توانید از طریق این آدرس اقدام نمایید. لازم به ذکر است با توجه به به پژوهشی بودن مسابقه تعداد شرکت‌کنندگان محدود خواهد بود.