نمایشگاه گیم کانکشن 2016 فرانسه با حضور سه شرکت ایرانی آغاز شد

نمایشگاه گیم کانکشن 2016 فرانسه در حالی امروز آغاز به کار می‌کند که با حمایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای سه شرکت بازی‌ساز ایرانی نیز در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، در راستای حمایت از حضور بازی‌سازان در مجامع معتبر بین‌المللی مدتی پیش فراخوان حضور شرکت‌های بازی‌ساز در این نمایشگاه منتشر شد تا شرکت‌ها طرح‌ها و برنامه‌های خود را جهت حضور در این نمایشگاه ارسال کنند.

انتخاب این سه شرکت پس از بررسی برنامه‌های حضور ارسال شده توسط شرکت‌ها طی فراخوان عمومی در شورایی متشکل از کارشناسان بنیاد، نمایندگان صنف بازی‌سازان و کارشناسان مدعو صورت پذیرفت. معیار انتخاب شرکت‌ها پتانسیل و کیفیت محصولات و خدمات، برنامه و اهداف حضور در این رویداد بین‌المللی بوده است.

در نهایت پس از بررسی برنامه‌ها و درخواست‌های ارسالی، سه شرکت آناشید، آوا گیمز و استودیو مدریک با حمایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در نمایشگاه گیم کانکشن 2016 فرانسه حضور خواهند داشت.

لازم به ذکر است گیم کانکشن یک رویداد بین المللی تجاری است که سالانه بیش از 2700 بازی‌ساز، ناشر، توزیع‌کننده و ارائه دهنده سرویس از بیش از 55 کشور طی آن گردهم می‌آیند تا برای توسعه کسب و کار با یک‌دیگر گفت‌وگو کنند.

این رویداد از امروز چهارشنبه مورخ 5 آبان به مدت دو روز در شهر پاریس برگزار می‌شود.