پایان رقابت‌های لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران در بخش آنلاین

با اتمام مسابقات آنلاین لیگ بازی‌های رایانه‌ای 2016 که با قهرمانی کشور سوئد در این رقابت‌ها همراه شد لیگ بازی‌های رایانه‌ای در بخش آنلاین به پایان رسید و وارد مرحله حضوری شد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران در بخش آنلاین و نیز مسابقات جانبی بالغ بر 1000 ثبت‌نامی داشت که در پایان رقابت‌های کشوری قهرمانان ایران در دو رشته PES  و FIFA مشخص شدند. در پایان رقابت‌های کشور ایران کیارش شکوهی توانست قهرمانی نهایی رشته فیفا را از آن خود کند تا به‌عنوان نخستین نماینده ایران در لیگ جهانی بازی‌های رایانه ای لقب بگیرد.

در انتهای نخستین دوره لیگ جهانی بازی‌های رایانه‌ای که با حضور مقام‌داران و بزرگان رشته فیفا از کشورهای انگلستان، دانمارک، سوئد، فرانسه، پرتغال، رومانی و قهرمان ایران انجام شد ایوان لاپانژ بازیکن سوئدی این رقابت‌ها توانست با شایستگی قهرمانی نخستین دوره لیگ جهانی را بدست آورد، کیارش شکوهی نیز در جایگاه دوم قرار گرفت تا کشورمان از کسب مقام در این رقابت‌های جهانی محروم نماند.

با پایان یافتن بخش آنلاین لیگ ثبت نام بخش حضوری iGL 2016 آغاز گردیده، مسابقاتی که مرحله نهایی آن در برج میلاد تهران برگزار خواهد شد تا نفرات برتر به‌عنوان نمایندگان کشورمان عازم جام جهانی بازی‌های رایانه‌ای 2016 در شهر پاریس شوند تا در بزرگترین رقابت‌های گیمینگ جهان به مصاف قهرمانان سایر کشورها بروند.