والیبال 2016 یار سیزدهم تیم ملی والیبال ایران خواهد بود

مهیار اصغرپور، ناشر بازی ایرانی «والیبال 2016» از انتشار این بازی در سوم خرداد خبر داد و گفت: بازی والیبال 2016 یار سیزدهم تیم ملی والیبال ایران خواهد بود و نوجوانان را بیشتر از قبل به حمایت تیم ملی ترغیب می‌کند.

به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، بازی رایانه‌ای والیبال 2016، نخستین بازی ورزشی تیمی ایرانی است که تولید آن از اوایل سال ۹۳ آغاز شده و به گفته مهیار اصغرپور، مدیرعامل شرکت های‌وی‌یو، سوم خرداد ماه منتشر می‌شود.

این بازی برای پلتفرم رایانه‌های شخصی است که در استودیو بازی‌سازی کاکتوس تولید شده است. در طراحی بخش گیم پلی بازی والیبال 2016، مکانیک‌ها طوری طراحی شده است که امکان پیشرفت در آنها وجود داشته باشد. به عبارت دیگر در این بازی هرکس بیشتر تمرین کند قوی‌تر است. همچنین بخش تمرین بازی محل مناسبی برای تمرین کردن بوده و کاربران با انجام بازی دوستانه می‌توانند توانایی‌های خود را آزمایش کنند و در این بازی اگر با آمادگی بالایی رسیدند می‌توانند با تیم ملی خود جام‌ها را فتح کنند.

در این بازی سعی شده تا رفت و برگشت‌های کم که یکی از ضعف های والیبال واقعی است اصلاح شود در بازی والیبال مدرن ما شاهد رفت و بر گشت‌های بیشتری هستیم، که به جذابیت بازی اضافه می‌کند.

گزارش این نسخه از بازی توسط کیومرث کرده، گزارشگر و کارشناس مطرح والیبال کشور به انجام رسیده، که حساسیت بالایی در تلفظ صحیح نام بازیکنان و استفاده از جملات زیبا در گزارش خود دارد.

در شبیه‌سازی گزارش این بازی اسامی تمام بازیکنان حاضر در این بازی که شامل ۳۰ تیم ملی و تقریبا ۴۰۰ بازیکن که هر بازیکن با حالت‌های مختلف بیان گردیده است.