بازی رویال کوییز؛ عنوانی جدید در سبک آموزشی

حوزه بازی‌های آنلاین کشور درماه‌های گذشته شاهد تولد محصول جدیدی از استودیو بازیز به نام رویال کوییز بود.

به گزارش روابط عمومی بنیاد بازی‌های رایانه‌ای، فاز مطالعاتی و تحقیقاتی این محصول از سال 95 آغاز و خود بازی اسفند سال 1396 در کافه بازار منتشر شد.

رویال کوئیز یک بازی آنلاین در سبک آموزشی است. .این عنوان هم‌زمان با سرگرمی، میتواند سبب کمک به تقویت حافظه وافزایش اطلاعات علمی، تخصصی و اطلاعات عمومی کاربران شود. مشوق اصلی کاربر در این بازی رقابت با کاربران دیگر، کسب عناوین مختلف، به رخ کشیدن توانمندی در موضوعات متفاوت و  نهایتا کسب جوایز هفتگی، ماهانه و سالانه است.

برای این بازی بیش از 150 هزار سوال متنوع متنی و تصویری با موضوعات مختلف مثل اطلاعات عمومی، ورزش، لوگو و سرگرمی، مذهبی، سینما، تاریخ، ریاضی و هوش، و ... طراحی شده است.

از دیگر امکانات این عنوان می‌توان به نمایش رتبه، امتیاز فرد و سایر بازیکنان در جداول رنکینگ هفتگی، ماهانه و سالانه همراه با نمایش جایزه هر بازیکن ، نمایش جداول رنکینگ بر اساس موضوعات مورد علاقه افراد ، نمایش پروفایل وضعیت هر بازیکن در هر موضوع ، امکان انجام بازی دونفره آنلاین بدون محدودیت ، امکان انجام بازی آموزشی تکنفره در تمام موضوعات و سطوح بدون محدودیت و چالش‌های متنوع هفتگی اشاره کرد.

بازی رویال کوییز را می‌توانید از طریق این لینک در فروشگاه اپلیکیشن کافه‌بازار دانلود کنید.