محتوای علمی رویداد بین‌المللی TGC 2018 توسط چه کسانی تایید می‌شود؟

هیات مشاوران 10 نفره دومین دوره رویداد بین‌المللی Tehran Game Convention 2018 که شامل ۵ فعال بازی‌سازی مطرح ایرانی و ۵ فعال بازی‌سازی مطرح بین‌المللی است، وظیفه‌ی تایید و بررسی محتوای علمی رویداد را برعهده دارند.

به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، هیات مشاوران TGC2018، هدایت و مدیریت 80 کنفرانس‌ علمی و ۱۰ کلاس تخصصی این رویداد را برعهده دارد و از میان پیشنهادات رسیده برای سخنرانی در TGC، مناسب‌ترین سخنرانی‌ها را انتخاب می‌کند.

هیات مشاوران امسال شامل 10 نفر است و در هر یک از موضوعات اصلی TGC شامل طراحی بازی، هنری، مسائل فنی، مدیریت پروژه و کسب و کار، یک عضو ایرانی و یک عضو خارجی حضور دارد.

بر این اساس در بخش فنی سجاد بیگ‌جانی از استودیو بازی‌سازی آوید و Mike Acton از شرکت Unity و در بخش هنری فراز شانیار به عنوان طراح کانسپت مستقل و Peter Ridgway از شرکت King حضور دارند.

در بخش طراحی بازی شهاب کشاورز از شرکت رویاگران و Rayna Anderson از Eidos-Montreal، در بخش مدیریت پروژه فرزام ملک‌آرا از شرکت توسعه‌گر شبیه‌ساز و Nathalie Beauguerlange از Riot Games و در نهایت در بخش کسب و کار علی نادعلی‌زاده از شرکت Turned on Digital و Julien Dulioust از CCP حضور دارند.

پس از انتشار فراخوان سخنرانی در رویداد تی جی سی ۲۰۱۸، بیش از ۱۲۰ سخنرانی توسط سخنرانان ایرانی و خارجی ثبت شد و هیات مشاوران از ۸۰ سخنرانی رویداد نزدیک به ۸۰ درصد سخنرانان را نهایی کرده است.

براساس این گزارش رویداد تی‌جی‌سی ۲۰۱۸ قرار است 14 و 15 تیرماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برپا شود. برای کسب اطلاعات بیشتر از رویداد می‌توانید به نشانی www.tehrangamecon.com/fa مراجعه نمایید.