شرایط ویژه حضور بازی‌سازان مستقل در رویداد بین‌المللی TGC 2018

نظر به درخواست‌های فراوان تیم‌های مستقل بازی‌سازی برای تسهیل شرایط حضور آن‌ها در رویداد بین‌المللی TGC، تیم برگزاری این رویداد شرایط ویژه‌ای را برای این تیم‌ها در نظر گرفته است.

براساس تصمیم هیات اجرایی، یک پاویون مشترک در اختیار 10 تیم بازی‌ساز مستقل در TGC2018 قرار خواهد گرفت.

تیم‌هایی امکان بهره‌مندی از این امتیاز را خواهند داشت که بیش از دو سال از تاسیس آنها نگذشته باشد و حداکثر دو پروژه تولید کرده باشند.

بازی‌سازان مستقل در این پاویون مشترک از یک کانتر تبلیغاتی برخوردار می‌شوند و می‌توانند بازی‌های خود را در معرض نمایش قرار دهند. همچنین در صورتی که هر یک از تیم‌های برگزیده به فضای بیشتری نیاز داشته باشند، می‌توانند از تخفیف 25 درصدی، علاوه بر تخفیف خرید زودهنگام، بهره‌مند شوند. یعنی در زمان تخفیف زودهنگام در مجموع از 45 درصد تخفیف بهره‌مند می‌شوند که اگر در بازه‌ی تخفیف زودهنگام خرید نکنند، میزان تخفیف به 25 درصد روی قیمت کل کاهش می‌یابد.

تیم‌های بازی‌سازیِ مستقلی که متقاضی این فرصت ویژه هستند تا هفتم اردیبهشت فرصت دارند درخواست‌های خود را شامل معرفی تیم و زمان شروع فعالیت، معرفی اعضای تیم، اطلاعات تماس، پروژه‌هایی که در گذشته کار کرده‌اند و پروژه‌ای که می‌خواهند در TGC معرفی کنند، به ایمیل contact@tehrangamecon.com ارسال کنند.

در انتخاب 10 تیم منتخب، مهم‌ترین معیار تصمیم‌گیری، پروژه‌ای است که این تیم‌ها قصد دارند در TGC معرفی کنند. بنابراین در صورتی که بازی منتشر شده است باید در ایمیل لینک بازی در مارکت و درصورتی که بازی منتشر نشده باشد یک دموی قابل بازی ارسال گردد.

دومین نمایشگاه TGC در حالی 14 و 15 تیرماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برپا می‌شود که در آن 80 سخنران داخلی و خارجی به سخنرانی خواهند پرداخت. همچنین قرار است 30 ناشر بین‌المللی در این رویداد حضور داشته باشند و بازی‌های حاضر در این رویداد، شانس ملاقات با این ناشران و ورود به بازارهای بین‌المللی را خواهند داشت.