از ۳۰ درصد تخفیف خرید بسیار زودهنگام رویداد بین‌المللی TGC 2018 بهره‌مند شوید

ثبت‌نام از متقاضیان حضور در رویداد Tehran Game Convention 2018 آغاز شد و علاقه‌مندان با خرید بلیت‌های بسیار زودهنگام این رویداد، می‌توانند از تخفیف ۳۰ درصدی بهره‌مند شوند.

حضور بیش از 2300 شرکت کننده، 120 غرفه‌دار و 60 سخنران داخلی و خارجی در TGC2017 سبب شد تا این همایش و نمایشگاه عنوان بزرگ‌ترین رویداد تجاری و علمی صنعت بازی‌‌های ویدئویی در منطقه خاورمیانه را کسب کند.

دومین دوره رویداد TGC درحالی قرار است 14 و 15 تیرماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شود که ثبت‌نام از متقاضیان حضور در این رویداد رسما از روز ۷ اسفند ماه آغاز شد.

سالومه اشتری مدیر پروژه TGC2018 دراین باره توضیح داد: سه مدل بلیت شامل بلیت دسترسی به کنفرانس‌ها، بلیت دسترسی به کلاس‌های تخصصی و کنفرانس‌ها و بلیت تجاری شامل دسترسی به کنفرانس‌ها و اپلیکیشن قرار ملاقات‌ها فروخته خواهد شد. فروش غرفه‌های تجاری نیز در مساحت‌های مختلف آغاز شده است.

وی افزود: کسانی که بلیت مورد نیازشان را تا 20 فروردین خریداری کنند شامل تخفیف ویژه خرید بسیار زودهنگام 30 درصدی می‌شوند. همچنین تا دوم خرداد مرحله خرید زودهنگام است و بلیت‌ها با 20 درصد تخفیف عرضه خواهد شد. برای دانشجویانی هم که به صورت گروهی در این رویداد شرکت کنند 50 درصد تخفیف درنظر گرفته شده است.

براساس این گزارش در این دوره از رویداد قرار است 80 کنفرانس با حضور 50 سخنران خارجی و 30 سخنران داخلی برپا شود. همچنین کلاس‌های تخصصی یک روز پیش از آغاز رسمی TGC برگزار خواهد شد تا شرکت‌کنندگان در این کلاس‌ها امکان بهره‌مندی هرچه بیشتر از کنفرانس‌ها را داشته باشند.

علاقه‌مندان برای خرید بلیت‌های رویداد می‌توانند به صفحه http://www.tehrangamecon.com/fa/buy-ticket-or-booth مراجعه نمایند.