جلسه هم‌افزایی جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران برگزار می‌شود

نشست هم‌افزایی کشوری هفتمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران با حضور نمایندگان ادارات کل ارشاد استان‌های کشور روز شنبه ۲۵ آذر ماه در بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، در جهت معرفی هرچه بیشتر جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران و به وجود آوردن زمینه مشارکت بازی‌سازان از سراسر کشور، نشست هم‌افزایی با حضور نمایندگان ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌های کشور به میزبانی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برگزار می‌شود.

مسوولان برگزاری جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران امیدوارند در دوره هفتم، بازی‌سازان فعال در سراسر کشور، مشارکت گسترده‌تری در جشنواره داشته باشند تا هم شناخت بیشتری از استعداد جوانان بازی‌ساز سراسر کشور ایجاد شود و هم رقابت جدی‌تری در این حوزه شکل بگیرد.

همچنین از آنجا که قرار است پس از معرفی بازی‌های برگزیده جشنواره بازی‌های رایانه‌ای در 19 اسفند ماه، جشنواره فروش بازی‌های برگزیده به مدت یک ماه و با تخفیف‌ها و جوایز ویژه برپا شود، در این جلسه راه‌های برندسازی و معرفی هرچه بیشتر و بهتر این رویداد به مخاطبان بحث و بررسی می‌شود.

علاوه بر نمایندگان استان‌های کشور، حسن کریمی قدوسی مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و محمد حاجی میرزایی دبیر هفتمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران در این جلسه میزبان نمایندگان خواهند بود.