اکثر غرفه‌های نمایشگاه بین‌المللی TGC رزرو شد

اغلب فضای تجاری و غرفه‌های نخستین نمایشگاه بین‌المللی تجاری صنعت بازی‌های رایانه‌ای ایران یعنی Tehran Game Convention رزرو شد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، پس از جانمایی اولیه غرفه‌داران نمایشگاه TGC مشخص شد که از بین ظرفیت موجود و قابل ارائه تنها ۹ غرفه برای فروش باقی مانده است. براین اساس شرکت‌هایی که قصد حضور در نمایشگاه به عنوان غرفه‌دار را دارند بایستی هرچه سریع‌تر نسبت به رزرو غرفه اقدام نمایند.

لازم به ذکر است  ۳۰ ناشر یا خریدار (Buyer) بین‌المللی در نمایشگاه TGC دارای غرفه اختصاصی خواهند بود. بازی‌سازان برای ملاقات و گفت‌وگوی تجاری با این ناشران لازم است بلیت تجاری رویداد را داشته باشند.

علاوه بر فضای تجاری برای شرکت‌ها، فضای اختصاصی و رایگان برای بازی‌سازان مستقل نیز در نظر گرفته شده است. بازی‌سازان مستقل جهت برخورداری از این حمایت لازم است نهایتا تا ۲۵ اردیبهشت ماه درخواست خود را به ایمیل contact@tehrangamecon.com ارسال نمایند.

نخستین نمایشگاه TGC در 15 و 16 تیرماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار می‌شود و حضور در آن تنها منوط به خرید حداقل یکی از بلیت‌های رویداد است. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت این رویداد به نشانی www.tehrangamecon.com مراجعه نمایند.