از برترین نماینده‌ی جشنواره در مراکز استان‌ها تقدیر می‌شود

 امسال برای نخستین بار، نمایندگان ادارات کل ارشاد استان‌ها به برگزاری جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران کمک کردند. برهمین اساس قرار است از فعال‌ترین نماینده در آیین اختتامیه قدردانی شود.

به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای،‌ ادارات کل ارشاد استان‌ها در معرفی و ترویج حضور در ششمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران قدم برداشتند که نتیجه‌ی قابل توجهی داشت.

طبق گزارش‌ها و تصاویر منتشر شده از استان‌های مختلف، این همکاری به بهترین شکل ممکن صورت گرفته است و پوسترها و بنرهای جشنواره در سطح شهرهای مختلفی نصب شد. همین‌طور برخی از استان‌ها اقدام به تبلیغ تلویزیونی جشنواره در شبکه استانی خود کرده‌اند که قابل تقدیر است. برخی از نمایندگان نیز جلسات ویژه با بازی‌سازان شهر و استان خود برگزار کردند تا آن‌ها را جهت حضور و ارسال اثر به جشنواره تشویق کردند.

اکثر استان‌ها نیز در سایت‌های مربوط به استان خود اقدام به معرفی و تبلیغ جشنواره کردند. این همکاری باعث شد تا رکورد قابل توجهی در جشنواره ثبت شده و بیش از ۲۰۰ اثر به جشنواره ارسال شد.

بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای امیدوار است این همکاری در سال آتی با ادارات کل ارشادهای مراکز استان گسترده‌تر شود و از ظرفیت‌های همکاری به نحو احسن استفاده شود.

براساس این گزارش و طبق وعده‌ای که به نمایندگان داده شده بود، از نماینده‌ای که بهترین فعالیت را جهت معرفی جشنواره انجام داده در آیین اختتامیه که ۲۱ اسفند ماه برگزار می‌شود؛ تقدیر خواهد شد.