مشاوره خصوصی نحوه ارائه پروژه به ناشرین و سرمایه‌گذاران توسط پیر پایلون

«پیر پایلون» مربی نحوه ارائه پروژه به ناشرین و سرمایه‌گذاران در شرکت یوبی‌سافت مونترال؛ در آینده‌ای نزدیک برای برپایی کارگاه تخصصی به ایران می‌آید و قرار است علاوه بر برگزاری کارگاه تخصصی عمومی، به صورت محدود مشاوره خصوصی به شرکت‌های بازی‌سازی دهد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، این سلسه کارگاه‌ها و کلاس‌های آموزشی در راستای نمایشگاه بین‌المللی TGC است تا بازی‌سازان با کسب تجربه از متخصصان بتوانند در امر ارائه پروژه موفق‌تر ظاهر شوند.

بر این اساس علاوه بر کارگاه تخصصی نحوه‌ی ارائه پروژه که ۲۰ اسفند ماه برگزار می‌شود، دو روز ۲۱ و ۲۲ اسفند ماه به مشاوره خصوصی پیر پایلون به شرکت‌های بازی‌ساز اختصاص خواهد داشت.

پیر پایلون در این مشاوره خصوصی، در محل شرکت‌ها حاضر شده و شرایط واقعی رویارویی با خریدار یا ناشر را شبیه‌سازی می‌کند. ارائه راه حل‌های قابل پذیرش و قانع کننده به سرمایه گذار و ارائه ترفندهایی برای جذب سرمایه و ترغیب سرمایه‌گذار از جمله مواردی است که در مشاوره خصوصی انجام می‌شود.

هزینه مشاوره خصوصی ۱.۴۰۰.۰۰۰ تومان است که ۵۰ درصد آن از سوی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای پرداخت شده و شرکت‌ها ۷۰۰.۰۰۰ تومان می‌پردازند.

تعداد جلسات مشاوره‌های خصوصی پیر پایلون بسیار محدود است. جهت ثبت‌نام از طریق لینک https://evand.com/events/pitchadvice اقدام نمایید.