شرکت‌های دانش‌بنیان برای حضور در نمایشگاه TGC حمایت می‌شوند

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، از حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در نخستین نمایشگاه بین‌المللی تجاری صنعت بازی‌های رایانه‌ای ایران یا اختصارا TGC حمایت می‌کند.

براساس آیین‌نامه حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه صادرات که توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تدوین شده، این معاونت قصد دارد بخشی از هزینه‌های حضور شرکت‌های دانش‌بنیان صنعت بازی‌سازی در نمایشگاه Tehran Game Convention را با هدف توسعه صادرات بازی‌های رایانه‌ای کشور بپردازد.

رویداد TGC برای نخستین بار در کشور و با همکاری بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای ایران و مجموعه معتبر «گیم کانکشن» فرانسه برگزار می‌شود و قرار است بازی‌سازان، سرمایه‌گذاران و ناشران بین‌المللی در این نمایشگاه با توانمندی‌های بازی‌سازان کشورمان آشنا شوند.

حضور ناشران بین‌المللی در این رویداد و امکان تنظیم قرار ملاقات‌ها و مذاکرات تجاری با اپلیکیشن قدرتمند Game Connection پیش از آغاز نمایشگاه، فرصت خوبی را برای بازی‌سازان ایرانی جهت حضور در بازارهای بین‌المللی فراهم می‌کند.

شرکت‌های دانش‌بنیان صنعت بازی‌سازی می‌توانند جهت استفاده از بسته حمایتی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری که شامل مواردی چون حمایت در اخذ غرفه و موارد دیگر می‌شود، آیین‌نامه حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه صادرات را از اینجا دریافت نموده و از کریدور توسعه صادرات و تبادل فناوری این معاونت به نشانی http://tesc.ir جهت برخورداری از این حمایت اقدام کنند.

آیین‌نامه حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه صادرات

دانلود

راهنمای استفاده از کریدور

دانلود