بازی‌سازان مطرح داخلی و بین‌المللی به هیئت مشاوران TGC پیوستند

هیئت مشاوران نمایشگاه Tehran Game Convention با حضور متخصصان بازی‌سازی صاحب‌نام و باتجربه جهان و جمعی از بهترین بازی‌سازان داخلی، تشکیل شد.

نمایشگاه TGC به عنوان نخستین رویداد علمی-تجاری و بین‌المللی بازی‌سازی در ایران، برای برگزاری هرچه بهتر و شایسته‌تر، از بازی‌سازان متخصص داخلی و خارجی در بحث علمی مشاوره می‌گیرد. در همین راستا نیز هیئت مشاوران TGC با حضور 6 عضو بین‌المللی و 5 عضو ایرانی تشکیل شده است.

این هیئت، هدایت و مدیریت 60 کنفرانس علمی و ۵ کلاس تخصصی این رویداد را در پنج موضوع تکنولوژی و فنی، هنری، طراحی بازی، مدیریت پروژه و تجارت و بازاریابی برعهده دارد.

براساس این گزارش در بخش تکنولوژی و فنی Mike Acton  از شرکت Insomniac Games، آقای Sébastien Lagarde از شرکت Unity Technologies و نیز یاسر ژیان از شرکت فن‌افزار شریف حضور دارند.

در بخش هنری Henry LaBounta از شرکت معروف و شناخته شده‌ی Zynga و امیرحسین عرفانی از استودیو بازی‌سازی SpaceFox در هیئت مشاوران حضور دارند.

در بخش طراحی بازی خانم Susan O'Connor نویسنده، طراح و مشاور بین‌المللی بازی‌سازی با تجربه نویسندگی در بازی‌های توم ریدر، فار کرای ۲ و بایوشاک؛ و آیدین ذوالقدر بازی‌ساز مطرح مستقل، مشاور و مدرس بازی‌سازی به هدایت و مدیریت کنفرانس‌های این بخش خواهند پرداخت.

در بخش تولید و مدیریت پروژه Keith Fuller از شرکت Fuller Game Production با سابقه حضور در ساخت بازی‌های Call of Duty Black Ops، Quake 4 و Singularity؛ و امیر حسین فصیحی از شرکت فن‌افزار شریف این بخش را هدایت می‌کنند.

در نهایت بخش تجارت و بازاریابی رویداد توسط Phil Elliott از شرکت Square Enix و فرزام ملک‌آرا از شرکت توسعه‌گر شبیه‌ساز هدایت می‌شود.

با حضور مشاوران مطرح بین‌المللی و داخلی، پیش‌بینی می‌شود کنفرانس‌های نمایشگاه TGC، با کیفیت بالایی از نظر علمی و حضور سخنرانان مطرح بین‌المللی برگزار شود.

نخستین نمایشگاه TGC نهم و دهم اردیبهشت ماه در برج میلاد تهران برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در این رویداد می‌توانند به سایت http://www.tehrangamecon.com/register مراجعه کنند. همچنین کسانی که تا پیش از 25 اسفند ثبت‌نام کنند، بابت ثبت‌نام زودهنگام در این رویداد از 20 درصد تخفیف برخوردار خواهند شد.