ثبت‌نام برای متقاضیان سخنرانی در نمایشگاه بین‌المللی TGC آغاز شد

نمایشگاه Tehran Game Convention به عنوان نخستین نمایشگاه بین‌المللی تجاری صنعت بازی‌های ویدئویی در ایران، ثبت‌نام از فعالان داخلی و بین‌المللی صنعت بازی‌سازی برای سخنرانی در کنفرانس‌های این رویداد دعوت می‌کند.

این نمایشگاه که در دو روز 9 و 10 اردیبهشت سال 96 در برج میلاد تهران برگزار می‌شود؛ فرصت بزرگی برای حضور در جمع بیش از 2000 نفری صنعت بازی در ایران و خاورمیانه را فراهم می‌کند.

بخش کنفرانس‌های رویداد شامل ۶۰ سخنرانی و ۵ کلاس تخصصی در پنج موضوع فنی، تجارت و بازاریابی، هنری، طراحی بازی و مدیریت پروژه خواهد بود و متخصصان در هر یک از این موضوعات می‌توانند یکی از سخنرانان این رویداد باشند.

سخنرانی در این رویداد این فرصت را در اختیار فعالان صنعت بازی‌های رایانه‌ای می‌گذارد تا ایده‌ها و دانش خود را برای رشد این صنعت، با صدها نفر از دانش‌پژوهان، بازی‌سازان، ناشران و سرمایه‌گذاران داخلی و بین‌المللی در میان بگذارند. فعالان این حوزه می‌توانند با سخنرانی در این رویداد ایده‌های‌شان را با صدها نفر از بازی‌سازان در ایران و منطقه MENA در میان گذاشته و در توسعه این صنعت شریک شوند.

پس از ثبت سخنرانی، هیئتی ۱۱ نفره شامل ۶ عضو بین‌المللی و ۵ عضو ایرانی به بررسی موضوعات سخنرانی‌ها پرداخته و بهترین‌ها را انتخاب می‌کند.

لیست Advisory Board

لازم به ذکر است از ۶۰ کنفرانس رویداد، حداقل ۳۰ کنفرانس توسط سخنرانان مطرح بین‌المللی ارائه می‌شود و برای کنفرانس‌ها ترجمه همزمان به انگلیسی و فارسی در نظر گرفته شده است.

علاقه‌مندان تا ۳۰ بهمن ماه فرصت دارند تا با مراجعه به صفحه  http://www.tehrangamecon.com/speakersReg/ پروپوزال سخنرانی خود را ارسال کنند.