کارگاه تخصصی طراحی کانسپت محیط و شخصیت برگزار می‌شود

انستیتو ملی بازی‌سازی، به‌عنوان پایگاه علم و هنر دیجیتال در ایران همواره در تلاش است تا باکیفیت‌ترین کارگاه‌های تخصصی را برگزار کند. از این رو این مرکز با در نظر گرفتن موقعیت پیش‌آمده و سفر فراز شانیار به ایران؛ فرصت را غنیمت شمرده و کارگاه ویژه‌ای توسط وی برگزار خواهد کرد.

کارگاه «طراحی کانسپت محیط و شخصیت» توسط فراز شانیار، روز پنج‌شنبه مورخ ۱۶ دی‌ماه 1395 در انستیتو ملی بازی‌سازی برگزار خواهد شد و از تمام علاقه‌مندان دعوت می‌شود تا در این کارگاه شرکت نمایند.

در این کارگاه، فراز شانیار، که سابقه مشارکت در  بازی Witcher، Ghost in the Shell  و کمیک Spawn را دارد به ارائه نکاتی مهم در طراحی کانسپت محیط و شخصیت می‌پردازد.

هدف این کارگاه، آموزش نحوه طراحی کانسپ با کیفیتی در سطح بین‌المللی است. حضور در این کارگاه برای عموم آزاد بوده و هزینه آن 25 هزار تومان تعیین شده است.

علاقه‌مندان جهت حضور در این کارگاه تخصصی می‌توانند از طریق این صفحه https://evand.com/events/farazshanyar نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

 

درباره فراز شانیار:

فراز شانیار، متولد ۱۳۶۳ و فوق دیپلم گرافیک است. به عنوان کارآموز در شرکت ترنج مشغول به کار و از آنجا وارد دنیای هنر دیجیتال شد. فراز شانیار در زمینه‌های مختلفی همانند طراحی شخصیت، طراحی فضا و طراحی کمیک کار کرده و دارای تجارب بسیاری در این عرصه است. مهمترین ویژگی های کارهای وی، رنگ‌گذاری منحصر به فرد و طراحی فوق‌العاده است که هر دو در کارهای او به خوبی نمایان هستند.

او کار حرفه‌ایش را با انیمیشن و کمیک استریپ شروع کرد؛ در ابتدا به عنوان طراح فریم میانی (Between frame) و Clean Up کار نمود ولی تجربه طراحی فریم کلیدی (Key Frame) را نیز دارد. در کنار اینها بسیار به طراحی طرح مفهومی (Concept) پرداخته است.

وی در این اواخر به صورت جدی‌تری مشغول به طراحی کمیک و طراحی شخصیت و فضاسازی شده و تاکنون کارهای کمیک موفقی را نیز عرضه کرده است.

فراز شانیار به دلیل سابقه حضور در شرکت‌های مختلف داخلی و خارجی، از تجربه بالایی برخوردار است؛ با در نظر گرفتن هنرمندانی که او در کنار آنها به فعالیت پرداخته و همچنین پروژه‌هایی که در آن مشارکت داشته است، می‌توان تصور دقیق تری از توان و تجربه او داشت.

 

از کارهای او می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

حضور و فعالیت خارجی:

Animasia

Volta

Telltale

Red Barrels

و غیره

 

حضور و فعالیت داخلی:

شرکت ترنج

شرکت بامداد

روزنامه ایران

مجله‌های همشهری

و  غیره

 

همچنین از پروژه‌هایی که در آن مشارکت داشته می‌توان به زیر اشاره کرد

 Game of Throne (Telltale)

Witcher

For Honor

Just Cause

Outlast 2

Pirates of Caribbean

Mummy

Passengers

Ghost in the Shell

Spawn

و غیره