بازی موبایلی «غیر قابل تصور» منتشر شد

«غیر قابل تصور» یک بازی ماجراجویی و ترسناک ایرانی است که توسط تیم بازی‌سازی مستقل devlog ساخته شده و ویژگی‌های جالب و منحصر به فردی دارد که آن را از سایر بازی‌های ایرانی هم‌سبک متمایز می‌کند.

به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، یکی از ویژگی‌های جالب این بازی موبایلی، سیستم تصمیم‌گیری آن است که برای اولین بار در یک بازی ماجراجویی ایرانی مشاهده می‌شود.

سیستم تصمیم‌گیری بازی به‌نحوی طراحی شده که داستان و روند بازی را به صورت کامل تغییر می‌دهد و شما در قسمت اول این بازی که منتشر شده می‌توانید بازی را با سه پایان کاملا متفاوت تجربه کنید و برای هر پایان یک میان‌پرده سینمایی متفاوت طراحی شده است.

داستان بازی، حکایت زندگی شخصی نویسنده‌ای به نام «کوروش راد» است که علاقه زیادی به حرفه خود دارد؛ اما به دلیل فشار کاری زیاد به بیماری روان پریشی دچار می‌شود. این بیماری او را افسرده و گوشه‌گیر کرده و باعث شده تا همسرش تینا قادر به ادامه‌ی زندگی با او نباشد. تینا او را تنها می‌گذارد تا کوروش تصمیم بگیرد به زندگی بازگردد.

ساخت قسمت اول این بازی توسط تیمی سه نفره پنج ماه زمان برده که چند ماه از آن در مرکز رشد انستیتوی ملی بازی‌سازی ساخته شده است.

این بازی هم‌اکنون در مارکت دیجیتالی کافه‌بازار قابل دریافت است.