ثبت‌نام بزرگترین مسابقات بازی‌های رایانه‌ای ایران آغاز شد

ثبت‌نام مرحله حضوری بزرگترین مسابقات تاریخ گیم ایران که لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران نیز نامیده می‌شود با جوایزی به ارزش ریالی بیش از یک میلیارد ریال آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، این مسابقات که با شکوه‌ترین رقابت‌های بازی‌های رایانه‌ای در تاریخ ایران به حساب می‌آید، با همکاری شرکت مکعب بعنوان نماینده جام‌جهانی فرانسه در ایران و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای به‌عنوان متولی بازی‌های رایانه‌ای در کشور و برج میلاد تهران به‌عنوان مرتفع‌ترین برج کشور برگزار خواهد شد.

تا این لحظه اعزام تیم‌های قهرمان رشته‌های کانتر استرایک و کلش رویال به جام‌جهانی بازی‌های رایانه‌ای 2016 که آبان ماه در شهر پاریس برگزار خواهد شد قطعی شده است و در آینده نزدیک احتمال اضافه شدن یک رشته فوتبالی نیز به این اعزام وجود دارد.


برگزاری مسابقات کلش رویال در لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران

برای نخستین بار نفرات برتر بازی موبایلی کلش رویال به بزرگترین مسابقات تاریخ این بازی در جام جهانی بازی های رایانه ای در شهر پاریس اعزام خواهند شد.

با هماهنگی‌های انجام شده توسط مکعب، نماینده جام‌جهانی بازی‌های رایانه‌ای و با حمایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای رشته کلش رویال به عنوان‌های لیگ اضافه شد. بدین ترتیب این برای نخستین بار خواهد بود که بازیکنان این رشته به بزرگترین مسابقات تاریخ این بازی یعنی مسابقات جام جهانی بازی های رایانه ای در شهر پاریس اعزام خواهند شد تا شانس خود را در تقابل با بزرگان این بازی در دنیا جهت کسب مقام‌های جام جهانی بیازمایند.

علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام در این مسابقات می‌توانند به پایگاه اینترنتی cgame.ir مراجعه نمایند.