بازی «شتاب در شهر2: سرعت شکنان» به‌زودی منتشر می‌شود

نسخه اول بازی ایرانی «شتاب در شهر» در سبک اتومبیل‌رانی، به عنوان یکی از پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین بازی‌های ایرانی شناخته می‌شود. سازندگان این بازی قریب به 5 سال است که روی نسخه جدیدی از آن با نام «سرعت شکنان» کار می‌کنند و به‌زودی ثمره زحمات آن‌ها را در بازار مشاهده خواهیم کرد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، بازی «شتاب در شهر2: سرعت شکنان» به دلیل دنیای باز بودن و نقشه‌ای به وسعت 70 کیلومتر مربع، یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های بازی‌سازی کشورمان به حساب می‌آید.

مدیر استودیوی آروین تک سازنده بازی در همین رابطه اعلام کرد: در تولید «شتاب در شهر» تیم بزرگی در طی چندین سال درگیر فرآیند ساخت و تولید بودند و سعی در ساخت اثری متفاوت و زیبا و با کیفیت قابل قبول داشتند. از آنجا که نشر بازی نیز همانند تولید موضوع بسیار پراهمیتی است، تلاش نمودیم با خوش‌نام‌ترین و فعال‌ترین ناشر کشور یعنی شرکت مهندسی پرنیان که دارای قدرت‌مندترین شبکه توزیع بازی و نرم‌افزار در سراسر کشور است وارد مذاکره شویم. پس از رایزنی و مذاکرات فشرده با شرکت مهندسی پرنیان در خصوص توزیع و پخش این بازی به شکلی شایسته و قدرتمند به توافق رسیدیم.

تولید این بازی بیش از چهار سال و نیم به طول انجامیده و بیش از 60 نیروی انسانی به صورت مستقیم و غیر مستقیم در ساخت این پروژه دخالت داشته‌اند. نتیجه تلاش تیم سازنده را می‌توان در کیفیت بالای بازی و تصاویر آن مشاهده کرد.

استودیو آروین تک از موتور بازی‌سازی اختصاصی خود یعنی ATE 2 برای ساخت بازی شتاب در شهر 2 استفاده کرده که همین مورد نیز جزو افتخارات این بازی به‌حساب می‌آید.

بازی شتاب در شهر 2: سرعت شکنان، اوایل تابستان در سراسر کشور منتشر خواهد شد.