021-88310222
تا به تا
تا به تا

بازی تا به تا، اولین شبیه ساز اوریگامی در ایران.

در این بازی طی چندین مرحله؛ معماهایی طراحی شده و کاربر می بایست با تعداد تا زدن های محدودی که در هر مرحله مشخص می شود، به شکل نهایی برسد.

شما در بازی طبق الگویی که برای شما تعیین شده باید تکه کاغذی که در اختیار دارید را به دقت هرچه تمام تا کنید تا کاغذ در الگو قرار گیرد ، برای به دست اوردن سه ستاره هر مرحله جدا از چالش فکری باید در تا زدن هم دقت کافی را داشته باشید تا طرح شما نا مرتب نشود. با سکه هایی که در اختیار دارید نیز میتوانید مراحل را راحت تر پشت سر بگذارید و اگر سکه کم آوردید فروشگاهی برای خرید سکه وجود دارد.

این بازی از 7 دنیای مختلف تشکیل شده است که هر یک دارای 15 مرحله هستند. مراحل به تدریج سخت تر می شوند و کاربر میبایست با تعداد مجاز تا زدن هایی که میتواند پیاده سازی کند، شکل نهایی در هر مرحله را بسازد.

برای پیاده سازی این بازی قریب به دو سال پژوهش و الگوریتم نویسی صورت گرفته است. نتیجه یک شبیه ساز کاملا داینامیک و حساس به حرکات دست بود. لازم به ذکر است که برای پیاده سازی این بازی از هیچ انجین بازیسازی ای استفاده نشده و کاملا هسته آن توسط اپن جی ال نوشته شده است.

این بازی را می توان از معدود بازی هایی دانست که با یک طرح پژوهشی تلفیق شده و سعی در ارتقاء سطح دانش بازیباز های ایرانی را دارد.

مزیتی که این بازی نسبت به نمونه مشابه خارجی آن داراست، حجم بسیار کمتر (نزدیک به یک سوم) و همچنین عدم وجود محدودیت در تعداد تاهای ممکن برای کاغذ می باشد.

تصاویر