021-88310222
معماران عصر دانش

معماران عصر دانش

نرم‌افزارهای تحت وب، اپلیکیشن‌های موبایل و بازی‌های ویدیویی

توضیحات

معمـاران عصردانش» که حاصل سالها تجربه و کار کارشناسی در پروژه‌های ملی و کلان کشور می‌باشد؛ با هدف بسط وتوسعه اطلاعات سازمانها به فرمی مطلوب و قابل بهره برداری بوسیله نرم افزارهای تحت شبکه و تحت وب، پا به عرصه ظهور نهاد. کادر فنی این شرکت، متشکل از فارغ‌التحصیلان رشته‌های مرتبط با فناوری اطلاعات از معتبرترین دانشگاه‌های ایران و آشنا با مفاهیم تئوری و آکادمیک و در عین حال دارای سال‌ها تجربه در حوزه بازار انفورماتیک کشور می‌باشد.

 دستیابی به رتبه برتر در کشور و منطقه خاورمیانه در زمینه تولید محصولات نرم‌افزاری و تجارت الکترونیک و حضور فعال و موثر در بازارهای منطقه‌ای، از اهداف و چشم‌اندازهای این شرکت است. در این راستا طراحی و تولید نـرم‌افزارهای سفـارش مشتری، محصـولات نرم‌افزاری کارآمد، تعامل سازنده با مشتریان به صورت بهبود پیوسته و مستمر محصولات و ارائه خدمات با استفاده از آخرین فناوری‌های موجود، از ابزارهای اجرای ماموریت پیش بینی شده معماران عصر دانش هستند.

گروه ترکتریکس زیرمجموعه شرکت معماران عصر دانش است که در حوزه تولید نرم افزارهای سفارش مشتری رتبه 3 شورای عالی انفورماتیک را دارد و پروژه های بزرگی در این زمینه با موفقیت اجرا کرده است. فعالیت این گروه بیشتر در زمینه ساخت اپلیکیشن‌ها و بازی‌های موبایل برای سیستم‌عامل‌های اندروید و آی او اس و انتشار آن در مارکت‌های ایرانی و خارجی است.